L’Ajuntament d’Alzira rep vora 320.000 euros per a la transformació digital de l’administració

Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia
El Ministeri de Política territorial concedeix dos subvencions dins del Pla de Recuperació Transformació i Resiliència Amb estes ajudes es pretén millorar la qualitat dels serveis que s’ofereixen a la ciutadani AlEsta setmana s'han resolt les subvencions destinades a la transformació digital i modernització de les administracions de les entitats locals, en el marc del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (BOE 1 de setembre de 2022). La Regidoria de ...Leer »

Vora 150 persones demanen cita per a rebre ajuda en la tramitació a les seus electròniques de diverses administracions

Finalitza la primera etapa del projecte pilot La Clau al carrer que ha acompanyat a la ciutadania durant 2 mesos “La Clau al carrer” és el nom d’este projecte que es presentava el passat mes de març amb l’objectiu d’ajudar a fer tràmits electrònics amb altres administracions a les persones que tenen una major dificultat per a portar-los a terme. En total han estat 16 sessions cada dimecres al matí ...Leer »

“La Clau al Carrer” tanca la primera setmana en funcionament amb 100% de les cites donades 

L’Oficina d’Atenció Ciutadana ix al carrer cada dimecres i dijous fins al 25 de maig Este projecte alzireny oferix ajuda personalitzada a la ciutadania a fer tràmits electrònics amb altres administracions “Després de les dos primeres sessions en funcionament, els resultats d’esta iniciativa són molt satisfactoris”, ha explicat l’alcalde d’Alzira, Diego Gómez. Divendres es va presentar en roda de premsa este projecte pilot de l’Ajuntament d’Alzira que s’anunciava la passada ...Leer »

Alzira enceta un projecte pilot per a ajudar a fer tràmits a les seus electròniques de diverses administracions

La Clau ix al carrer cada dimecres i dijous fins al 25 de maig Alzira, 22 de març de 2023.-  “La Clau al carrer” té com a objectiu ajudar a fer tràmits electrònics a les persones que tenen una major dificultat per a portar-los a terme. Cada vegada les tramitacions de les diverses administracions públiques requerixen un major nivell de coneixements informàtics i domini de la tecnologia, per això hi ...Leer »

El WhatsApp d’Alzira incorpora la possibilitat de consultar dubtes sobre tràmits administratius

Més de 1500 persones ja reben la programació setmanal a través del WhatsApp 644 51 07 42, La ciutadania també pot accedir a informació de la ciutat Alzira, 20 de febrer de 2023._ Hui s’incorpora una nova funcionalitat al canal de WhatsApp municipal, que permetrà fer consultes específiques sobre els tràmits administratius. Dins de L‘apartat de La Clau, Tràmits amb l’Ajuntament, ubicat al punt 8 del menú principal, els usuaris ...Leer »

La nova app de Whastapp d’Alzira informarà setmanalment dels principals esdeveniments del municipi

El nou canal, disponible des de fa un mes i ja compta amb vora 1000 usuaris registrats A través del 644 51 07 42, la ciutadania té accés a la informació de la ciutat L’Ajuntament d’Alzira, obria el passat 27 de desembre un nou canal informatiu de WhatsApp per a informar a la ciutadania. Una plataforma d’atenció ciutadana que permet accedir a informació municipal i tràmits electrònics i des de ...Leer »

Ja està disponible el nou canal de whastapp de l’Ajuntament d’Alzira

A través del 644 51 07 42, la ciutadania té accés a la informació de la ciutat L’Ajuntament d’Alzira, obri un nou canal informatiu de WhatsApp per a informar a la ciutadania. El consistori ha posat en marxa una plataforma d’atenció ciutadana a través de WhatsApp que permet accedir a tràmits electrònics o rebre avisos i comunicacions importants i en les pròximes setmanes incorporarà noves funcionalitats per a comunicar queixes ...Leer »

Alzira amplía los servicios ofrecidos por Claudia, el cajero automático ubicado en la piscina municipal y en la Casa de la Cultura

Desde ahora se permite abonar tasas, impuestos y multas con tarjeta bancaria La ciudadanía alzireña cuenta desde la pasada semana con un nuevo servicio automatizado y descentralizado a través de Claudia, el dispositivo ubicado en la Casa de la Cultura y a la Piscina Municipal. Recordamos que desde su instalación, estos dispositivos permitían al vecindario obtener sin colas los certificados de empadronamiento, personales o familiares, de manera ágil y en ...Leer »