L’Ajuntament establix conveni amb la Diputació per a la cessió d’ús de terrenys front a urgències de l’Hospital on habilitat places d’aparcament

20170301 183523
Intentar trobar una plaça d'aparcament als voltants de l'Hospital de la Ribera no és cosa senzilla. Els solars que rodegen el centre s'han anat convertint en pàrquings improvisats , i per eixe motiu, l'Ajuntament d'Alzira vol millorar una de les zones utilitzades ja com a estacionament de vehicles.   El regidor de Gestió Urbanística, Fernando Pascual, s'ha reunit amb tècnics de la Diputació de València propietaris del solar que enfronta ...Llegir »