Intentar trobar una plaça d'aparcament als voltants de l'Hospital de la Ribera no és cosa senzilla. Els solars que rodegen el centre s'han anat convertint en pàrquings improvisats , i per eixe motiu, l'Ajuntament d'Alzira vol millorar una de les zones utilitzades ja com a estacionament de vehicles. El regidor de Gestió Urbanística, Fernando Pascual, s'ha reunit amb tècnics de la Diputació de València propietaris del solar que enfronta ...
Llegir »