L’Ajuntament d’Alzira aprova un pla d’inspecció i control tributari per a previndre el frau fiscal i les irregularitats en matèria tributària

El pla, aprovat per la regidoria d’hisenda, compren les estratègies i objectius generals de les actuacions inspectores, i  pretén millorar l’eficiència de l’organització en la prevenció i correcció d’irregularitats en matèria tributària. El pla té com a objectius la justícia tributària, l’eficiència, i la millora en la gestió de tributs, així com el seu paper didàctic per al compliment voluntari dels deures fiscals i l’impacte positiu en la recaptació. D’esta ...Leer »

La liquidació del pressupost de 2023 de l’Ajuntament d’Alzira mostra uns comptes sanejats i un deute en mínims històrics

Foto
.- L’Ajuntament d’Alzira ha tancat l’exercici 2023 amb un resultat pressupostari de 4.189.167,07 euros i un romanent de tresoreria per a gastos generals de 6.544.787,33 euros. Un resultat positiu que s’ajusta als principis d’estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera. Tot i que durant l’exercici 2023, igual en els anys anteriors des del 2020, es van mantindre suspeses les regles fiscals, els paràmetres que marca a llei d’estabilitat pressupostària i sostenibilitat financera ...Leer »

Aprovació definitiva de la modificació de l’ordenança reguladora dels ajornaments i fraccionaments

Per a fer-ho més fàcil per als contribuents, s’augmenten els supòsits i impostos fraccionals o ajornables i s’amplien els terminis màxims El 27 de juliol passat, el Butlletí Oficial de la Província de València publicava l’aprovació definitiva de la nova ordenança general de recaptació reguladora dels ajornaments i fraccionaments. En la nova ordenança hi ha més facilitats per als contribuents perquè puguen fraccionar i ajornar el compliment de les seues ...Leer »

Alzira ahorra más de 4,3 millones de euros en los contratos municipales en los cinco años de funcionamiento de la Oficina de Contratación

El departamento municipal facilita la gestión centralizada de las contrataciones y la fiscalización de los expedientes por los técnicos Desde 2017 se han tramitado un total de 414 expedientes El Ayuntamiento de Alzira suma un ahorro de más de 4,3 millones de euros gracias a la gestión centralizada de los contratos a través de la Oficina de Contratación. Este departamento municipal empezó a funcionar el 9 de junio de 2017 ...Leer »