Primeres setmanes de les noves instal·lacions de la Policia Local d’Alzira ubicades en Pare Pompili 

  • El nou edifici inclou el Punt de tramitació CLAUdia, traslladat des de la Piscina

El passat 13 de març la Policia Local es traslladava al nou edifici municipal, i ara, dos setmanes després, les instal·lacions han rebut la visita de la corporació municipal, el departament responsable de l’obra, així com els mitjans de comunicació.

Els assistents han fet un breu recorregut per les estàncies públiques de l’edifici, la zona destinada a l’atenció a la ciutadania, els despatxos dels agents així com l’oficina Viogen d’atenció a víctimes de violència de gènere o el saló d’actes.

L’alcalde de la ciutat, Diego Gómez, junt a la regidora de Seguretat, Sara Garés i el Comissari en cap Jorge Iglesias han acompanyat en la visita la resta de membres de la corporació i treballadors municipals per l’àrea administrativa. L’alcalde ha agraït a tots els departaments que han treballat perquè fora una realitat i ha dit “ens ha costat molts anys de tindre unes instal·lacions adequades per a un millor desenvolupament de la tasca dels i les professionals que hi treballen així com per a millorar el servei que es dona a la ciutadania. Acaba de nàixer i la visió de futur, és que siga el primer edifici del nou barri destinat a l’àrea d’emergències”

A més des de hui, també s’ofereix a la ciutadania un nou servei a les instal·lacions amb un Punt Automàtic de tramitació CLAUdia, que facilitarà les gestions municipals. La Central de Policia oferirà tots els serveis que donava fins ara este dispositiu a la piscina municipal, d’on ha estat retirat per la falta de demanda.

Esta terminal és la tercera després de la de l’edifici de La Clau i la Casa de la Cultura.

Així, el veïnat podrà obtindre sense cues els certificats d’empadronament, personals o familiars, que és un dels tràmits més sol·licitats per la ciutadania, cosa que permet agilitzar les gestions i ampliar l’horari en el qual l’Ajuntament està a l’abast del ciutadà. El terminal permet realitzar les gestions amb identificació, no només amb DNI, sinó també amb la targeta d’identificació d’estrangers i el passaport.