El WhatsApp d’Alzira incorpora la possibilitat de consultar dubtes sobre tràmits administratius

  • Més de 1500 persones ja reben la programació setmanal a través del WhatsApp 644 51 07 42,
  • La ciutadania també pot accedir a informació de la ciutat

Alzira, 20 de febrer de 2023._ Hui s’incorpora una nova funcionalitat al canal de WhatsApp municipal, que permetrà fer consultes específiques sobre els tràmits administratius.

Dins de L‘apartat de La Clau, Tràmits amb l’Ajuntament, ubicat al punt 8 del menú principal, els usuaris trobaran una nova opció:  Fes la teua consulta. D’esta manera es poden traslladar dubtes en matèria d’empadronament, cremes agrícoles, permisos d’ocupació o qualsevol altre tràmit administratiu.

Després d’una resposta inicial automàtica, la consulta es trasllada a les gestores de La Clau que respondran als usuaris en horari d’atenció al públic. L’objectiu és acostar els tràmits administratius i facilitar l’ús de la seu electrònica de manera que la ciutadania puga tramitar directament des de casa.

  1. La Clau, tràmits amb l’ajuntament
    • Empadronament
    • Cremes Agrícoles
    • Ocupació de via pública
    • Pagar una taxa
    • Certificat electrònic o Cl@ve
    • Multes ORA
    • Cita Prèvia
    • Fes la teua consulta
    • Tornar enrere

Recordem que l’Ajuntament d’Alzira, obria el passat desembre un nou canal de WhatsApp per a informar a la ciutadania i enviar setmanalment informació d’interés per a la ciutadania sobre les activitats que l’ajuntament programa a la ciutat. A més  en cas d’emergència, les persones registrades rebran avisos i comunicacions importants.

Començar a utilitzar el canal és tan senzill com agregar el telèfon 644 51 07 42  a l’agenda de contactes del mòbil, obrir una conversa de whatsapp i enviar “Hola”. A partir d’eixe moment, l’assistent virtual atendrà automàticament el missatge, i només serà necessari seguir les seues indicacions.

Primer s’haurà de triar l’idioma en el qual l’usuari es vol comunicar (valencià o castellà) prement 1 o 2. Després, també de manera numèrica, es desplegarà el menú principal amb totes les opcions disponibles:

  1. Telèfons d’interés
  2. Bus Municipal
  3. Farmàcies de guàrdia
  4. Recollida de trastos i Ecoparc
  5. Cita Prèvia
  6. Incidències en la via pública
  7. Pagament d’impostos
  8. La Clau, tràmits amb l’ajuntament
  9. Ofertes de treball Idea
  10. Programació Cultural