Alzira, 22 de novembre de 2018 – Després d’elaborar un primer informe de danys ocasionats per les inundacions del passat divendres 16 de novembre, l’Ajuntament d’Alzira ha ampliat el termini de presentació de sol•licituds, fins el divendres 30 de novembre, per tal de facilitar tant a la ciutadanía, com a empreses i comerços, associacions i espais públics les gestions per presentar la seua documentació.
Recordem que este servei especial, habilitat per a esta ocasió, a les oficines de la Clau té com a finalitat comptar amb la informació més detallada possible de cara a l’elaboració la memòria avaluadora. A més, els ciutadans també podran fer un tràmit per a sol•licitar ajuda dels Serveis Municipals per a la retirada d’objectes afectats o neteja.
L’Ajuntament també vol recordar als veïns dels barris de les Basses, l’Alquenència i Venècia-Pere Crespí que acudisquen a les oficines de la Clau per tal de fer el tràmit «Pluges novembre 2018, comunicació de danys». Estos dos tràmits també estaran disponibles a la seu electrònica per a poder fer la comunicació Online, sense haver d’assistir presencialment a la Clau.