En només quinze dies de la posada en marxa del nou servici de Whatsapp, d’atenció al ciutadà, el departament ha rebut 340 consultes i incidències, que el veïnat d’Alzira ha comunicat a l’Ajuntament.
Incidències relacionades amb diferents assumptes com electricitat, neteja, transport urbà, parcs, jardins i manteniment de la via pública, entre d’altres, són les principals incidències que la ciutadania ha observat i amb les quals ha transmés la seua inquietud, mitjançant la nova aplicació implantada des de la Regidoria de Serveis Públics.
El regidor de l’àrea responsable, Fernando Pascual, declara que “estem molt contents per la resposta de tot el conjunt de veïns i veïnes, que han col·laborat transmetent tot allò que han anat veient a la nostra ciutat, i que era important comunicar-nos. Vull agrair a tot els que hi han participat amb els seus missatges perquè d’esta manera millorem entre tots la nostra ciutat, i els convide a continuar utilitzant este nou servici de Whatsapp fent-nos aplegar tot allò que consideren oportú. Continuarem treballant perquè este departament siga una de les ferramentes bàsiques de comunicació amb el ciutadà”.
Cal recordar que este servici de Whatsapp, a través del número de telèfon 674761544, està disponible les 24 hores dels 265 dies de l’any amb un horari de resposta de dilluns a divendres de 9 a 14 hores i els missatges que s’intercanvien entre l’Ajuntament i cada ciutadà seran estrictament privats, ja que no estan basats en la utilització de grups o llistes de difusió.