Fins el 26 de juliol les reclamacions s’atendran al PROP
L’oficina Municipal d’Informació al consumidor, situada al mercat de la Vila estarà tancada al públic fins el 26 de juliol.
Per a cobrir este període estival, les reclamacions que habitualment es presenten a l’OMIC, hauran de presentar-se a l’Oficina del PROP, situada a la plaça Casassús. Cal recordar que per a acudir a les oficines PROP de la Generalitat és necessari demanar cita prèvia a gva.es > cita prèvia > Oficines Prop.
D’altra banda per a qualsevol dubte o aclariment sobre possibles reclamacions o documentació que s’ha de presentar o no coneguem el procediment, la ciutadania té disponible el telèfon d’atenció al consumidor de València: 96 342 62 24.
“Recordem que l’OMIC està a l’abast de tota la ciutadania per a fer defendre els nostres drets com a consumidors, si adquirim bens o serveis i pensem que no s’ajusten al que hem contractat podem acudir a l’OMIC per tal de tramitar una reclamació” explica la regidora de l’àrea Gemma Alós.
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) és un servei gratuït d’informació i orientació a les persones consumidores que, a més, mèdia en els conflictes que puguen sorgir entre persones consumidores i l’empresariat, per a intentar una solució amistosa. Igualment, dirigix als serveis d’inspecció de consum i aquelles reclamacions en les que es detecten possibles infraccions en matèria de consum.