Segona Junta de portaveus telemática

L’Ajuntament d’Alzira ha celebrat hui la segona junta de portaveus telemàtica, en la que els representants del grups polítics junt al Secretari i l’alcalde han tractat els temes següents:

• Anàlisi del nou Reial Decret-Llei de 29 març i les seues repercussions tant en l’àmbit intern com extern.
Des del punt de vista del personal municipals s’han donat noves directius en al personal de l’Ajuntament i els serveis mínims essencials a cobrir. També s’ha concretat en matèria de seguretat, àrea de la policia local i serveis socials pel que fa a l’atenció directa a les persones. Per últim s’ha donat compte de la situació actual de materials de prevenció i desinfecció.
Des del punt de vista de la ciutadania s’han compilat dades i s’han estudiat les mesures i ajudes que a nivell econòmic i social repercuteixen en la nostra ciutat. Esta informació constituix la base per a futures estratègies i programes de cara al Dia Després. En eixa mateixa línia s’ha fet l’Estudi pressupostari de les partides que es poden modificar per atendre les necessitats derivades de la crisis. Finalment s’han revisat les propostes dels grups polítics en mesures d’impostos, taxes i ajudes als sectors econòmics de la ciutat.
• S’ha informat de l’oferiment a la conselleria de Sanitat per part de l’Ajuntament del casal fester com a possible ampliació de l’Hospital, així com la mediació en l’oferiment de la residència de la Ribera.
• Suspensió el canvi estacionament mensual.
• Suspensió campanya de celebració d’aniversaris i gelats.
• Acord per a baixar les banderes amb solidaritat amb les persones que han mort per coronavirus.
• Contacte amb joves d’Alzira en Austràlia.

junta telematica

CategoriesSense categoria