Alzira es prepara per a una nova nit de música en valencià el 8 d’octubre de 2026

El dijous 8 d’octubre de 2026, la música tornarà a omplir el recinte firal d’Alzira, conegut ja com Espai d’oci La Fúmiga amb una proposta carregada d’energia, ritme i creació en directe. La jornada començarà amb l’obertura de portes a les 19:30 h, quan es podrà accedir a l’ambient de l’escenari pensat per gaudir de prop dels concerts i viure la música en valencià com es mereix.

Encara pots comprar les teues entrades anticipades a un preu de 10 euros en https://www.notikumi.com/2026/10/8/concert-celebrem-el-9-doctubre-alzira-2026

L’activitat arrancarà puntual a les 20.00 hores, amb Malifeta. El públic podrà gaudir d’una successió de concerts repartits en franges horàries que mantenen la programació viva des del primer moment.

🎸 Programació (8 d’octubre)

  • 20:00 h – Malifeta
  • 21:20 h – Sandra Monfort
  • 22:40 h – El Dilivvi
  • 00:10 h – The Tyets
  • 02:00 h – Auxili

Esta és una cita molt esperada per a aficionats a la música i per a totes aquelles persones que busquen una nit de cultura i diversió compartida. Des de l’inici fins a l’última actuació, la proposta convida a viure el directe amb intensitat i a gaudir amb els artistes que passaran per l’escenari.

📍 On i quan

  • Data: 8 d’octubre de 2026
  • Horari d’obertura: 19:30 h
  • Lloc: Espai d’oci La Fumiga (Àlzira)

Si t’agrada la música i vols ser part d’una nit amb bona sintonia i grans concerts, reserva el dia i prepara’t per gaudir del millor directe a Àlzira!