La Regidoria d’Ocupació, Desenvolupament Econòmic, Treball i Comerç llança de nou este divendres una nova edició del Tardeo. L’objectiu d’esta campanya és donar suport i promoure el sector de l’hostaleria com a motor econòmic fonamental per al creixement econòmic. També la generació d’ocupació i l’atracció de turistes, contribuint així al benestar i la prosperitat de la ciutat en el seu conjunt. Amb esta iniciativa s’incentiva l’oci diürn per a dinamitzar el consum en els locals d’hostaleria durant la franja horària de la vesprada dels divendres, de 19 a 22 hores i es dona resposta a la demanda de distintes franges d’edat, gràcies a la varietat d’oferta musical i cultural.
Cal recordar que el tardeo és una tradició espanyola que combina la cultura de la tapa amb l’ambient festiu i relaxat de les vesprades. És una forma única de gaudir de la gastronomia, la música i la companyia d’amics en un entorn distés. Divendres amb bona música i tapes en un ambient festiu i acollidor que busca que Alzira siga referent.
La regidora d’Ocupació i Desenvolupament Econòmic, Gemma Alós ha convidat « la ciutadania a que participe d’esta iniciativa que reprenem després de pandèmia. És moment de gaudir de les vesprades dels divendres amb bona música, bon menjar i bona companyia». A més l’edil ha destacat que «totes les actuacions que es realitzaran quinzenalment a distints punts de la ciutat estan a càrrec de músics i DJ locals, per a fomentar així el talent musical i cultural de la nostra ciutat».
Esta iniciativa se suma a altres campanyes específiques que ajuden a l’hostaleria com ara “Entre Pa i Borreguet: La ruta de l’esmorzaret del millor pa del món”, el concurs de la Reganyà i la seua promoció, el sorteig de sopars romàntics per Sant Valentí, ”Gestiorant” formació específica per al sector i des de 2018 amb la creació de l’Escola de cuina “El Respirall” es treballa en la formació de personal de sala i de cuina.