Alzira, 30 de gener de 2018.- Una vegada més l’Ajuntament d’Alzira s’avança al compliment del principi de transparència. Des de fa sis mesos funciona l’Oficina de Contractació, a partir del 9 de març serà obligatori per a tots els ajuntaments, la qual cosa fa que Alzira siga una de les ciutats capdavanteres en la utilització d’este servei.
El projecte naix per a millorar la gestió de la contractació administrativa, referida als contractes d’obra, concessió d’obra pública, gestió de serveis públics, subministrament o serveis, a més d’aconseguir l’eficiència i l’estalvi i, al mateix temps, la millora tant de la qualitat dels serveis públics com de l’interés general.
Fernando Pascual, regidor de Serveis Públics, manifesta que “hem aconseguit un estalvi de 500.000 euros en els primers sis mesos de funcionament de l’Oficina de Contractació”.
En este semestre s’han tramitat un total de 65 expedients, que provenen dels diversos departaments de l’Ajuntament. Del total d’expedients adjudicats, s’han licitat un total de 2.867.293 euros, del quals s’han adjudicat finalment 2.394.479.
El regidor ha mostrat la seua satisfacció pel treball realitzat pels tècnics encarregats de l’Oficina de Contractació, ja que en tan sols sis mesos s’ha aconseguit l’objectiu inicial: “La millora de la gestió de serveis públics, amb un important estalvi que a la fi beneficia a tot el veïnat de la nostra ciutat”, ha conclòs Fernando Pascual.