Informació per al procés d’escolarització d’admissió de l’alumnat per al curs 2020-2021.
Vos passem esta informació de cara al pròxim procés d’admissió de l’alumnat per al curs 2020-2021. El calendari encara NO està publicat, per tant, quan es publique informarem del procés en totes les xarxes socials.
Ara bé, segons el DECRET LLEI 2/2020, de 3 d’abril, de mesures urgents, en l’àmbit de l’educació, de la cultura i de l’esport, per a pal·liar els efectes de l’emergència sanitària provocada per la Covid-19:
– El procediment d’admissió als ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional Bàsica, Formació Professional de Grau Mitjà i Formació Professional de Grau Superior per al curs 2020-2021 es tramitarà de forma electrònica.
– L’Administració educativa habilitarà punts d’atenció a l’usuari per a aquelles persones que no disposen de mitjans electrònics.
– Cada persona sol·licitant haurà de formular una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable de cadascuna de les circumstàncies requerides per a l’admissió.
– En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies declarades.
– Els resultats en els processos d’admissió en els centres docents sostinguts amb fons públics es comunicaran a través de la seu electrònica de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.
– La formulació de reclamacions al resultat provisional i definitiu d’admissió de l’alumnat s’haurà de realitzar per mitjans electrònics.
Per a poder fer el procediment de forma electrònica, les persones interessades podran fer servir els següents sistemes de verificació d’identitat a fi de formular la sol·licitud d’admissió:
– Certificat digital emés per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat (ACCV).
– Sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve.
– eDNI, amb el seu respectiu lector.
– Combinació del DNI i IDESP o número de suport, juntament amb l’acceptació de comprovació davant del Ministeri de l’Interior.
– Combinació del NIE i IXESP, juntament amb l’acceptació de comprovació davant del Ministeri de l’Interior.
– Número de certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea, precedit per la lletra C, juntament amb l’acceptació de comprovació davant del Ministeri de l’Interior.
Des del 4 de maig, es podrà demanar cita prèvia al web municipal citaprevia.alzira.es per obtindre la firma electrònica.