Informació per al procés d’escolarització d’admissió de l’alumnat per al curs 2020-2021.

Informació per al procés d’escolarització d’admissió de l’alumnat per al curs 2020-2021.

 

Vos passem esta informació de cara al pròxim procés d’admissió de l’alumnat per al curs 2020-2021. El calendari encara NO està publicat, per tant, quan es publique informarem del procés en totes les xarxes socials.

 

Ara bé, segons el DECRET LLEI 2/2020, de 3 d’abril, de mesures urgents, en l’àmbit de l’educació, de la cultura i de l’esport, per a pal·liar els efectes de l’emergència sanitària provocada per la Covid-19:

– El procediment d’admissió als ensenyaments d’Educació Infantil, Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat, Formació Professional Bàsica, Formació Professional de Grau Mitjà i Formació Professional de Grau Superior per al curs 2020-2021 es tramitarà de forma electrònica

– L’Administració educativa habilitarà punts d’atenció a l’usuari per a aquelles persones que no disposen de mitjans electrònics.

– Cada persona sol·licitant haurà de formular una única sol·licitud, que contindrà una declaració responsable de cadascuna de les circumstàncies requerides per a l’admissió.

– En el moment de formular la sol·licitud no es requerirà l’aportació de la documentació acreditativa de les circumstàncies declarades.

– Els resultats en els processos d’admissió en els centres docents sostinguts amb fons públics es comunicaran a través de la seu electrònica de la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

– La formulació de reclamacions al resultat provisional i definitiu d’admissió de l’alumnat s’haurà de realitzar per mitjans electrònics.

 

Per a poder fer el procediment de forma electrònica, les persones interessades podran fer servir els següents sistemes de verificació d’identitat a fi de formular la sol·licitud d’admissió:

       Certificat digital emés per l’Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica de la Generalitat (ACCV).

       Sistema d’identitat electrònica per a les administracions Cl@ve.

       eDNI, amb el seu respectiu lector.

       Combinació del DNI i IDESP o número de suport, juntament amb l’acceptació de comprovació davant del Ministeri de l’Interior.

       Combinació del NIE i IXESP, juntament amb l’acceptació de comprovació davant del Ministeri de l’Interior.

       Número de certificat de registre de ciutadania de la Unió Europea, precedit per la lletra C, juntament amb l’acceptació de comprovació davant del Ministeri de l’Interior.

 

Des del 4 de maig, es podrà demanar cita prèvia al web municipal citaprevia.alzira.es per obtindre la firma electrònica.