– Es tracta de valorar del zero al deu cinc senzilles preguntes
– Inma Onrubia, regidora de Modernització i Participació Ciutadana, perseguix amb el qüestionari estar pendent de les exigències dels usuaris de la Clau
Alzira, 10 de març de 2017.- La Clau va obrir les portes el passat 1 de juny del 2016, amb l’objectiu de facilitar la relació de la ciutadania amb l’Ajuntament d’Alzira.
Des de la posada en marxa d’este servici s’ha aconseguit la simplificació de tràmits, eliminant fotocòpies, ja que la documentació es digitalitza en el moment de presentar-se, a més de guanyar temps i desplaçaments innecessaris, ja que en una mateixa taula es poden realitzar tots els tràmits administratius sense haver de dirigir-se als diversos departaments municipals.
Després de nou mesos de funcionament es vol conéixer el grau de satisfacció dels usuaris del servici, per això des de les regidories de Modernització i Participació Ciutadana s’ha posat en marxa una xicoteta enquesta amb cinc preguntes que cal valorar del zero, gens satisfet/a, al deu, molt satisfet/a: El temps d’espera en ser atés; el tracte rebut; el servei oferit; les instal·lacions de la Clau; i per últim es demana una valoració global.
Inma Onrubia, regidora de les àrees, ha manifestat que «el que es perseguix amb este qüestionari és a través de les opinions dels usuaris poder esmentar allò que siga necessari, ja que un servei com este que va dirigit a la ciutadania deu en tot moment estar pendent de les exigències que es plantegen».