L’hospital Santa Llúcia i l’edifici dels Jutjats han sigut els temes principals en la reunió entre l’Ajuntament d’Alzira i la Conselleria de Patrimoni i Hisenda

Alzira, 24 de maig de 2018 – El regidor de Gestió Urbanística de l’Ajuntament d’Alzira, Fernando Pascual, acompanyat pels tècnics del departament, s’ha reunit amb el director general de Patrimoni de la Conselleria d’Hisenda, Juan Ángel Poyatos, per sol·licitar la reversió parcial de les instal·lacions que es troben en bon ús, de l’hospital Santa Llúcia, i exigir la reparació d’aquells espais que estan en estat deteriorat o ruïna.

El regidor va manifestar a Poyatos la seua preocupació sobre el tema, ja que a més d’estar deteriorant-se part de l’edifici, els espais es podrien utilitzar posteriorment si hi haguera autorització de la Conselleria. Al mateix temps, també va traslladar al director general de Patrimoni les queixes veïnals degut a la falta de conservació, d’higiene i desinfecció que patix l’edifici, inclús l’existència de rosegadors que evidencien les males condicions en les que es troben les instal·lacions.

Per una altra banda, Fernando Pascual, ha volgut compartir la inquietud respecte a l’edifici dels jutjats de la plaça del Sufragi, ja que està pendent de la firma d’un conveni que regule la cessió d’este edifici municipal a la Conselleria de Justícia, a canvi d’un lloguer anual.

“Hem quedat en tornar a reunir-nos de nou, en aproximadament un mes, amb el director general, Juan Ángel Poyatos per tal de resoldre el conveni de l’edifici dels Jutjats, i en un curt termini de temps, fer efectiva la cessió parcial de les instal·lacions habitables de l’hospital Santa Llúcia”, ha assegurat el regidor, Fernando Pascual.

reunió