Este matí, l’alcaldessa d’Alzira, Elena Bastidas, junt amb altres membres de la Corporació municipal, ha inaugurat l’Oficina d’Atenció Ciutadana situada en el carrer Rambla, s/n, en la planta baixa de l’edifici en què s’ubiquen els diferents departaments de l’Àrea de Benestar Social.
Bastidas ha destacat en la seua intervenció: “Vull felicitar i agrair a l’alma mater d’este projecte, la regidora Mercedes Bañeres, per la seua implicació i el seu treball, així com en el tema de modernització i mobiliari, a Ana Alarcón i a Carlos Correal. Esta Oficina d’Atenció Ciutadana és un projecte important que s’ha realitzat després de molt d’esforç, i que pretén ser un servici modern, de present i de futur per a la ciutat. Amb l’OAC culmina un altre projecte important d’esta legislatura que volem que done un tracte i un servici presencial i telemàtic a la ciutadania, i que suposa una revolució en la relació entre l’Administració i l’administrat. De manera progressiva, s’implantaran els diferents servicis, ja que esta oficina pretén ser una finestreta única a la qual el ciutadà accedisca per a solucionar qualsevol gestió administrativa, tant de l’Ajuntament com de qualsevol altra administració. Alzira, que és referència com a Ciutat Intel·ligent, estic segura que també ho serà en este aspecte”.
En estos moments, el procés selectiu del personal, per mitjà de promoció interna, està obert i finalitzarà esta setmana. En l’OAC treballaran un total de deu persones, comptant amb la Direcció. Es preveu que l’Oficina puga estar en funcionament una vegada passades les eleccions i puga contindre, de manera progressiva, tots els servicis que s’oferixen des de l’Ajuntament, en una finestra única. La inversió quant al mobiliari i a l’adequació de l’espai ha sigut de prop de 60.000 euros.