Alzira, 02 de juliol de 2018 – Durant la vesprada/nit del diumenge 1 de juliol, Alzira ha patit els efectes d’una tempesta acompanyada de grans ràfegues de vent que han aplegat fins els 90 km/hora i pedra de considerable tamany que ha ocasionat desperfectes en tota la ciutat.
Des de la Regidoria de Gestió Urbanística, estan avaluant-se els danys ocasionats al mobiliari i arbratge urbà i, al mateix temps, s’està fent un inventari per poder realitzar una reclamació a l’assegurança de l’Ajuntament.
Per un altra banda, es vol informar a tots els veïns i veïnes d’Alzira que, davant l’episodi de pluja i vent, que va arribar fins els 92,6 km/h, si algun veí ha patit algun desperfecte o ha tingut algun problema i necessita un informe meteorològic favorable respecte als efectes del vent, pot sol·licitar-ho en l’Ajuntament per reclamar els possibles danys o desperfectes davant la seua companyia d’assegurança.
Fernando Pascual, regidor de l’àrea responsable, ha declarat que, «Davant una nit tan intensa, després de la tempesta i el vendaval, els treballadors de les contractes de manteniment de zones verdes urbanes (INDITEC) i els de la neteja (FCC) han estat treballant per a intentar pal·liar els efectes dels 92,6 km/h de vent que hem tingut a Alzira, el que ha suposat importants destrosses en l’arbratge urbà i també hem patit algun despreniment de cartells, a més de contenidors fora del seu lloc habitual.»
Pascual continua en la seua declaració dient: «Vull donar les gràcies a tots i cadascun dels treballadors que han estat treballant baix la direcció i supervisió de l’encarregada d’INDITEC, Tere; del responsable d’FCC, Paco, i de la responsable de l’assistència tècnica de contractes. Les meues felicitacions a tots i a totes per la vostra professionalitat, per saber estar en el lloc quan us necessitem.»