L’objectiu d’este programa és repassar d’una forma eminentment pràctica els aspectes bàsics que ha de tenir en compte una empresa que vullga començar el seu procés d’internacionalització. En el programa s’analitzarà la informació prèvia que necessita localitzar l’empresa, com configurar el mix de màrqueting per a la seua eixida a l’exterior i com gestionar les primeres operacions comercials internacionals.
El programa s’ estructura en una sessió amb una durada aproximada de 4 hores i els grups estaran formats per un màxim de 15 empreses.
– Partida aranzelària
– Dades estadístiques d’intercanvi comercial
– Fonts d’informació ja elaborades
– Organismes relacionats amb el comerç exterior
3.- Preparant nostre marquèting mix
– Determinant el preu
– Canals de comercialització en mercats internacionals
– Eines de promoció necessàries per a presentar oferta en mercats internacionals
– Mitjans habituals de promoció internacional. Fires internacionals
– Marquèting digital
COM GESTIONAR UNA OPERACIÓ D’EXPORTACIÓ
– Incoterms
– Certificació i homologació de producte
– Documentació habitual
– Formes de pagament i instruments financers habituals
– Assegurament operacions exportació
– Com li pot ajudar l’ IVACE a internacionalitzar-se
DIRIGIT A: Empreses que vullguen començar la seua eixida a mercats internacionals i encara no compten amb experiència en els mateixos o empreses amb experiència que compten amb nou personal per a aquesta tasca
LLOC: IDEA. Ronda d’Algemesí, 4. · 46600 Alzira
DATA: 9 de juny de 2016
HORARI: De 9.30 a 13.30 hores
PREU: Gratuït
INSCRIPCIONS: Inscripció en IDEA enviant un correu a adl@idea-alzira.com amb les dades de l’empresa i persona de contacte o en el 96 245 51 01