Dilluns comencen les obres a la carretera CV-506 al Forn de Carrascosa

  • La circulació per la carretera CV-510 a Corbera no es vorà interrompuda al llarg de les obres

La Diputació de Valencia comença este dilluns 29 de novembre les obres de millora de la carretera CV-506 en direcció al Forn de Carrascosa, que beneficiaran també la seguretat vial a la Carretera de Corbera CV-510.

Alzira comptarà amb una nova rodona a l’encreuament de la carretera de Corbera amb el Forn de Carrascosa a l’altura dels Vivers Alziplant.

Les obres, que tenen una previsió de 5 mesos, suposen una inversió de més de 2.200.000 euros per part de Diputació. Durant este termini, únicament es desviarà el trànsit de la CV-506 en direcció a la carretera de Corbera (del quilòmetre 1,8 al 2,6). Els usuaris de la via podran fer ús del desviament habilitat per la S320, Camí de Benicull.

L’objectiu de les obres és la resolució de les diverses problemàtiques com l’eliminació del risc de las interseccions per a  maximitzar la seguretat dels usuaris, eliminar el problema de drenatge existent i dotar a la carretera del Forn de Carrascosa (CV-506) d’una secció transversal suficient i millorar les condicions de seguretat de l’encreuament de la carretera de Corbera (CV-510) amb el camí de la Portella de Severino. A més l’actuació estarà plantejada considerant les qüestions ambientals, paisatgístiques i patrimonials.

Actuacions projectades:

  • Construcció d’una glorieta circular en la intersecció entre la carretera de Corbera (CV-510) i la carretera del Forn de Carrascosa (CV-506), que disposarà d’un illot central i dos carrils amb vorals interior i exterior. La redona estarà ubicada a una ampliació del ferm a la part del Forn de Carrascosa.
  • Glorieta circular en la intersecció entre la carretera del Forn de Carrascosa (CV -506) i el camí Baix de Corbera.
  • S’estableix una velocitat de projecte de 70 km/h per al tram de la carretera del Forn de Carrascosa (CV-506) comprés entre glorietes.
  • Per a resoldre el problema dels escolaments pluvials s’ha dissenyat una xarxa de drenatge completa, que condueix tot el cabal que recull la carretera al barranc. Per a això, s’han dissenyat tres tipus de cunetes en funció del cabal que es recull en els diferents trams de la carretera.
  • Com a mesures de seguretat viària, en l’encreuament de la carretera de Corbera (CV -510) amb el camí rural que condueix al paratge denominat Portella de Severino, es projecta la prohibició dels girs a esquerres i la canalització dels moviments Portella de Severino-Corbera a través de les dues noves glorietes projectades.
  • S’inclourà la senyalització horitzontal, vertical, abalisament i sistemes de contenció en tot l’àmbit del projecte.