Albert Furió Pérez (19-23) Competències

ÀREA DE GESTIÓ ECONÒMICA I OCUPACIÓ. El regidor responsable d’esta àrea és Albert Furió i Pérez. La present delegació genèrica a favor de l’esmentat regidor, de conformitat amb el que es disposa en l’article 43, apartats 3 i 4 del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, pel qual s’aprova el Reglament d’Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, inclou la facultat de dictar, en l’àmbit delegat, els corresponents actes administratius de tràmit o definitius i d’execució amb afecció a tercers. L’àmbit de la seua delegació queda concretat en les següents subàrees i en els termes i abast que s’expressen:

1. SUBÀREA D’HISENDA I CONTRACTACIÓ. Comprén les següents matèries:

Hisenda. Comprén les matèries relatives a la Hisenda municipal, Tresoreria, Intervenció i Recaptació; i les atribucions de gestió, amb indicació de les condicions d’exercici que són: l’ordenació de pagaments a les obligacions reconegudes i liquidades, de totes les àrees, la realització efectiva del pagament mitjançant la signatura de documents mercantils (xecs, ordes de transferències, etc.) mancomunadament amb la signatura de la resta de clavaris, així com la disposició mancomunada de fons, signatura de les actes d’arqueig i els estats de conciliació bancària.

Contractació. Comprén les matèries de contractació, que tramita l’Oficina de Contractació, pel que fa a la selecció del contractista, és a dir, des de l’inici de l’expedient fins a la formalització del respectiu contracte.

2. SUBÀREA D’OCUPACIÓ, DESENVOLUPAMENT ECONÒMIC, COMERÇ I PROJECTES EUROPEUS. Comprén les matèries relatives a Promoció econòmica, foment de l’ocupació, tallers i cursos d’ocupació per a aturats, orientació i intermediació laboral, promoure la participació de l’Ajuntament en projectes europeus, dinamització de l’activitat comercial mitjançant l’oficina AFIC i, en general, el disseny i posada en marxa de processos que afavorisquen el desenvolupament econòmic de la ciutat a través de la millora del teixit empresarial i comercial. Esta subàrea l’assumix directament l’alcalde-president Diego Gómez i Garcia.

3. SUBÀREA DE RECURSOS HUMANS. Comprén les matèries de Planificació: instruments de planificació de recursos humans, incloses les bases per a la selecció de personal i per als concursos de provisió de llocs de treball. Administració: selecció, nomenament i contractació de personal, carrera i situacions administratives, previsió de costos econòmics en matèria d’empleats públics, reconeixement de drets retributius conforme a l’esmentada previsió pressupostària i la seua liquidació, altes/baixes/variacions i liquidacions d’assegurances socials. Desenvolupament: plans d’ordenació de recursos humans, de formació del personal, planificació de la prevenció de riscos laborals, relacions amb els representants de les empleades i empleats públics i la negociació de condicions del treball de les persones al servei de l’organització.